fredag 25. mars 2011

Stue

I serien "husprosjekt" vil jeg nå presentere Stuen. Her tilbringes mest tid, med hver sin bok, eller med hver sin bærbare pc. Det er selvfølgelig i stuen vi tar imot besøk og da er det supert å ha et ekstra stort bord. Sofaen er kjøpt på Bohus, mens bordet består av to enkeltbord i heltre Eik fra Jysk. Kulelampen er kjøpt på loppis, og jeg elsker den. Høyttaleren i hjørnet kunne gjerne vært i et mindre format, men musikk er et viktig innslag i dette huset.

Bildet på veggen er et håndcolorert litografi av kunstneren Camilla Coucheron. Sidebordet til høyre for sofaen er to cdskap fra Ikea som er skrudd sammen. Glassplaten som var dør på det ene skapet ble til plate oppå. Glasskålene har jeg fått av mormor.  
 Ønsker velkommen til nye følgere "Litt av mitt", "Ingunn" og "Alvas hjørne", så gøy at dere vil følge bloggen min : )

1 kommentar:

  1. Så smart å sette sammen to salongbord :o) for ikke å snakke om veggen på badet ditt. Knallkult!
    Ha en fin helg videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...