fredag 4. mars 2011

Narsisser og fugler

Narsisser fra blomsterbutikken ga meg inspirasjon til å endre litt på oppsettet på skjenken i gangen. En ny lysestake fra "hjerterom", noen gamle telysholdere og et sort fat fra black design med en blomst, en gammel malt ramme og som duk, to bordbrikker i grå filt, dannet et fint lite stilleben. Fuglen som jeg malte tidliger har fått selskap av en uferdig dompapp(klarte ikke å vente med å henge den opp: ) Jeg har fått sansen for grånyanser og har for tiden et prosjekt som involverer denne fargen på kontoret. Skal vise mer av dette prosjektet senere. Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med skjenken om den skal males eller beholdes slik den er. Male den hvit eller grå, beise den mørk brun, eller sort? Eller beholde den slik den er?  Er det noen andre der ute med en mening? For et bedre bilde a skjenken kan du se tilbake på dette innlegget her.  


Ha en fortsatt god fredagskveld der ute  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...