fredag 1. april 2011

Ny veranda

Vi har planer om å sette opp en nye veranda på fremsiden av huset, og da ønsker jeg meg en slik benk som dette, som kan henge på undersiden. Skal sitte her og dingle med beina og lese en god bok.


I spisestuedelen av stua har vi i dag to store vindu på 80 x 200 cm, disse skal vi skifte ut med en tofløyet dør som da skal lede ut til en ny veranda. Vurderer også på om jeg skal få bestilt sprosser til vinduene for å få en mer klassisk stil på huset. Har tegnet planene i programmet Archicad.

Hvordan søylene til verandaen og hagen ellers skal se ut har jeg ikke bestemt meg for enda.Her har jeg satt inn verandaen på et bilde av huset. (klipp og lim i photoshop.) 
Det er et par høydemeter fra huset og ned til garasjen, der vi også skal lage ny parkeringsplass til to biler. Jeg må finne ut hvordan vi skal få en fin løsning som utnytter tomten.
Fant litt inspirasjon mens jeg jobbet.


 
Porch Designs

1 kommentar:

  1. Heisann! Flotte inspirasjonsbilder ;) verandaen ser veldig bra ut! ;) Lykke til med planleggingen videre og arbeidet :) God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...