tirsdag 7. juli 2015

Plantekasse og belegningsstein


Jeg har fortsatt noe belegningsstein stående på paller etter at vi la gangstien opp mot huset for 3 år siden. Det meste av dette vil bli brukt til kantstein og mindre flater rundt huset. Akkurat nå har jeg flere prosjekt gående, men jeg kan jo presentere et som er ferdig. Her har jeg lagt stein utenfor en bod vi har under verandaen. Vurderer om jeg skal legge stein over betongen slik at jeg får et ordentlig trinn opp til døren.

Plantekassen har jeg satt sammen av restematerialer etter verandaplatten. Oppi plantekassen har jeg satt ned en blå alpeklematis som skal få klatre opp stolpen. Resten av plantekassen skal få en sildre "Mossy white" som kan henge over kanten og muligens et par sommerblomster.


Her har jeg allerede begynt å legge stein, men du ser hvor stygg den store betongklumpen var som støtter stolpen. Senere skal du få se hvordan det ser ut innenfor døren der jeg skal ha bod og arbeidsrom. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...