tirsdag 15. februar 2011

Betong i interiør og hagen, inspirasjon


Concrete Lace concrete lace accessories

Betong er et flott materiele som passer fint til den industrielle stramme stilen, eller kombinert med mose og naturmaterialer i hagen. Som mange andre har også jeg store planer for sommeren og en av disse planene er å produsere elementer av betong til interiøret inne og til hagen.
Jeg har tidliger prøvd meg på et betongfat som du kan lese om her. Det blir vel flere slike fat i sommer, men jeg har også tenkt å prøve meg på noe mønstrete greier. Jeg har tenkt å bruke isopor som form materiale til å støype i. Som inspirasjon fant jeg dette fantastisk vakre mønsterert på http://zainteriora.net/


1 kommentar:

  1. Hei=)!
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min! Ja, når våren ikke viser seg ute er det kos å gjøre det litt vårlig inne;)! Sement har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal prøve i sommer! Takk for inspirasjonen=)!

    Klemmer!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...