tirsdag 9. november 2010

Stilleben på en skjenk

I gangen vår har jeg en større sjenk stående som jeg har kjøpt på fretex. Har flere ganger hatt planer om å male den hvit, men da må jeg også ta for meg to rokokkostoler som står sammen med sjenken. Så det er ikke et prosjekt jeg blir å ta for meg med det første. I mellomtiden har jeg prøvd å lage en utstilling av ting som passet greit til den brune fargen.

Buddahodet er kjøpt på fretex, og jeg skulle egentlig bruke det i hagen. Jeg må bare få laget en hageflekk med rhododendron og østlig inspirerte farger først..
Elefanten er en Afrika gave fra en studie- vennninne. Mens eskene bak har jeg selv kjøpt på studietur i Marokko.
Sølvfatet var en bryllupsgave. Treskålen, eller hva jeg skal kalle det, er noe jeg har etter min morfar. Keramikken er fra fretex.
Bildet av blomsten har jeg malt selv. Det er gøy å kunne grave i skap og skuffer for å finne ting man kan sette sammen. Snart er det på tide og bytte ut tingene med et juletema, men enda skal dette få stå noen dager. : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...