torsdag 7. januar 2016

Vinter og Love your garden

Vinteren er for meg høysesong i planlegging av nye hageprosjekter, og denne vinteren er ingen unntak. Prosessen startet i år med en liten titt inn på de mange fine hageprogrammene fra England. Jeg fant diverse programmer liggende på youtube.com og ble i hovedsak sittende å se på Love your garden, hvor de lager flotte hager til folk som har møtt på utfordringer i livet, eller folk som gir av seg selv for å hjelpe andre. Her var det faktisk kvalitet i oppløsningen slik at man lett kunne se hvilke planter de pratet om. Hvert program var på ca 56 min, og jeg fant åtte som lå ute.


Bildene er hentet fra http://www.daviddomoney.com/appearances/love-your-garden/

Veldig mange fine hager å hente inspirasjon fra, både på design, funksjonssoner, farger, tekstur og samplantinger,

Jeg har flere skisser under utvikling etter å ha sett meg gjennom disse programmene, men jeg får vise dem frem når de nærmer seg ferdigstilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...