lørdag 21. juli 2012

Dåp- pynting


Som vanlig ble jeg bitt av basillen "hvorfor kjøpe når jeg kan gjøre det selv". Med tvillinger på snart fem mnd så har jeg litt begrenset med "egen aktivitetstid", men litt tid når de sover (sine 45 min x 3) på dagen har jeg jo.
 
 
Bordpynten ble laget på følgende måte: Gikk ut en tur bak huset og klipte meg greiner fra bjørka, dette var i april og bjørkespretten hadde enda ikke tatt av Jeg plukket fra hverandre de rosa hortensiaene slik at jeg fikk masse enkeltblomster, disse limte jeg så fast på bjørkegreienene med limpistol. For å få noen blomster til å minne om knopper, rullet jeg dem sammen med lim inni før jeg limte dem på.  Kjøpte rosa servietter og fant frem rosa løpere i organza stoff som jeg hadde liggende. Lysestaker i krystall hadde jeg selv og de jeg manglet lånte jeg av venner. Praktisk når nesten alle i venneflokken har samme designet på lysestakene.. he..he. Vi hadde 16 mennesker til middag hvor vi serverte tapas og gryterett med reinskav. Til kaffe og kaker kom det ca 16 voksne og 7 barn til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...