søndag 11. mars 2018

Årets frøliste del 1


Her er en liste med bilder over de frøene jeg har plantet i år som er kjøpt hos seedaholic.com. Alle bildene er fra den siden. De fleste står ute under snøen og venter på spiring til våren, mens noen få utvalgte har fått flytte inn på planterommet i kjelleren. Skal komme tilbake senere med oppdatering på hvordan det går med de jeg har inne.

Frøliste del 2 får jeg komme tilbake til da vi skal ha temamøte i hagelaget førstkommende torsdag og dere er det også lagt opp til frøbytte/salg.

Gleder meg :)


3 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå skal jeg også begynne å så for alvor. Jeg gikk amok i Garden Living sine nettsider med barrotsstauder - så det kommer litt ekstra sånn i uke 14-15. Koser meg med konstant sol og vintervær.
    Cerise queen kjøpte jeg i fjor - den er nydelig. Nå har jeg endelig fått tak i den orange og terrakottafargede rylliken som kalles 'Walter Funcke' og 'Terracotta'.
    Ha det godt,
    Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lena. Jeg skal også ta meg en tur på Garden Living sine sider og bestille, men det begynner å bli litt begrenset plass her nå som plantene vokser seg til. Er spent på om Cerise Queen vil komme igjen flere år, mine planter har vokst seg godt til på planterommet nå.

      Slett
  2. For en flott bukett av frøfristelser! Regner med at det har begynt å fylles opp av frøplanter etterhvert nå, slik det er her hos meg :)
    Og mer skal det bli :)
    God påske til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...