tirsdag 17. august 2010

Hagestyling på en benk.















En flott gammel hagebenk fulgte med på kjøpet av huset, og det er en jeg bare har blitt mer og mer glad i : ) Her har jeg forsøkt meg på et lite stilleben med et fat i betong. (som jeg lagde av betongrester da vi støpte gulv i boden, gravde en grop i hagen som jeg fylte med betong). Det fungerer som et lite fuglebad for alle småfuglene som unslipper lillepus. 3 lykter fra tilbords, og en vintergrønn plante av noe slag. Fatet er fylt med hvite rullesteiner og en krans av bjørk, "fuglereir" var tanken. Skulle vel egentlig hatt noen småfugler i plast og satt oppi her...



Som du kanskje ser av det nest siste bildet er fatet flyttet over til høyre side slik at jeg fikk se det gjennom vinduet. Jeg fyller det ikke med vann, men det fylles fort opp når det regner, og ihvertfall sjura bruker det flittig. (sjur= skjære)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...